FANDOM

Jacob "Jake" Hager, znany jako Jack Swagger (ur. 24 marca 1982) – amerykański wrestler, występujący w World Wrestling Entertainment (WWE) w brandzie Raw . Na początku pracował dla programu Florida Championship Wrestling (FCW), gdzie był pierwszym FCW Florida Heavyweight Championem. Następnie został przeniesiony do brandu RAW. Podczas nagrania SmackDown! zdobył pas World Heavyweight Championship. 9 września 2008 zadebiutował w rosterze ECW. 13 stycznia 2009 zdobył ECW Championship.

Pierwsza singlową walkę na RAW stoczył z MVP. W debiucie na gali WrestleMania 26 zdobył walizkę Money In The Bank, a na WWE Extreme Rules 2010 obronił pas wagi ciężkiej w walce przeciwko Randy'emu Ortonowi, a na Over the Limit obronił pas w walce z The Big Showem (walkę tę przegrał przez dyskwalifikację i co idzie za tym, utrzymał pas). Z kolei na Fatal 4 Way stracił pas na rzecz Reya Mysterio. Na TLC(Tables, Ladders & Chairs): przegrał walkę z Dolphem Zigglerem o pas WWE Intercontinental Championship. 19 czerwca na Capitol Punishment przegrał z Evanem Bournem. Na Hell in a cell przegrał walkę o pas wraz z Dolphem Zigglerem. Przez co pas zachowało Airboom Evan Bourne & Kofi Kingston.16 stycznia 2012 r pokonał Zacka Rydera i zdobył pas stanów zjednoczonych.