FANDOM

Trent Barreta
Gregory "Greg" Marasciulo 
(ur. 10 stycznia 1986) – amerykański profesjonalny wrestler. Obecnie występuje w federacjach niezależnych pod pseudonimem Trent? lub Barreta. Jest znany dzięki federacji WWE w której występował pod pseudoniem Trent Barreta Był członkiem drużyny Dudebusters, którą tworzył wraz z Caylenem Croftem przed tym jak Croft został zwolniony z WWE. Greg zaczynał w New York Wrestling Connection, skąd później trafił do rozwojówki WWE - Florida Championship Wrestling. 

The DudebustersEdytuj

1 grudnia, 2009 roku na jednym z odcinków ECW Trent Barreta i Caylen Croft zadebiutowali jako Dude Busters w walce tag teamowej przeciwko lokalnym zawodnikom. Niedługo potem, zaczęli konflikt z Goldustem oraz Yoshim Tatsu dzięki któremu stali się pretendentami do tytułów zunfikowanych pasów Tag Teamowych których jednak nie wygrali. W lutym 2010 roku, Dude Busters podpiali kontrakt ze SmackDown!, a 19 lutego zadebiutowali na niebieskim brandzie w meczu przeciwko Cryme Tyme, który przegrali. Zaczęli konflikt z The Hart Dynasty, ale nigdy z nimi nie wygrali. 

Solowa karieraEdytuj

19 listopada, 2010 roku, Caylen Croft został zwolniony z WWE, powodując tym samym koniec Dude Busters. Trent rozpoczął solową karierę, od występów na Superstars oraz SmackDown. W późniejszym czasie, Barreta rozpoczał konflikt z Drew McIntyrem, wygrywając z nim 14 stycznia, 2011 roku na SmackDown. Było to jego pierwsze zwycięstwo na tym rosterze. W 2011 roku, odkryto talent Marasciulo, dając mu walczyć i zwyciężać z takimi zawodnikami jak Cody Rhodes, Jack Swagger, Tyler Reks, Wade Barrett czy Ted DiBiase. W kwietniu, Trent wdał się w krótką rywalizacje z Tysonem Kiddem ale przegrał wszystkie z 5 meczu przeciwko niemu. W 2012 roku. Barreta zaczął walczyć w NXT gdzie rozpoczął wojnę z Yoshim Tatsu. W styczniu 2013, Trent został zwolniony z WWE. Jego ostatnią walkę pokazaną w telewizji był pojedynek z Leo Krugerem który wygrał przez dyskwalifikację po interwencji Kasiusa Ohno.

Akcje kończąceEdytuj

  • Cradle back belly-to-belly piledriver - 2013
  • Dudebuster DDT 
  • Gobstopper